Kirjoittaja Aihe: Mölkkyä Helsingissä vieraileville  (Luettu 476 kertaa)

Tony Vuori

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
Mölkkyä Helsingissä vieraileville
« : 08:29:04, 11.06.2009 »
Tervehdys taas.

Tiedotusluontoisesti ilmoitan, että jos sieltä Lahesta tänne pääkaupunkiseudulle erehdytte kesän aikana, niin meillä on joka keskiviikko kaikille avoimet mölkkypelit Katri Valan puistossa. Kyseinen puisto sijaitsee Sörnäisissä (Kurvi) kallion päällä. Se on Sörnäisten korkein paikka, joten sinne löytää siten helposti. Kun metroasemalta nousee ylös, niin menee lähimmälle raitiovaunupysäkille. Sieltä näkee varmasti kiviportaat, jotka nousevat puistoon. Kaikki tervetuloa. Meillä kävi siellä eilen yksi kortteliliigalainen tutustumassa, joten tuli mieleen vinkata tästä tänne yleisestikin.

Turnausmuotoiset pelit aletaan klo 18, mutta monesti siellä itse olen jo 16.30 alkaen viskelemässä. Yleensä meillä on aika hyvät lämmittelypelit käynnissä jo hyvissä ajoin ennen klo 18:aa.

Jo aikaisemminkin on tullut mainostettua tätä, mutta menköön vielä kerran. Todennäköisesti Suomen ainoa mölkkyaiheinen blogi: http://kylaraatali.blogspot.com/. Jos tiedätte muita vastaavanlaisia, niin kertokaa ihmeessä mulle.