No huh huh, mitä spekulointia Lehtiseltä. Mistä sä kaivoit ton 5-3 tekosyylle? Pelihän päättyi 3-3 varsinaisella peliajalla ja mielestäni aika oikeutetusti. Onhan näitä otteluita kiva spekuloida ja tosiaankin olin varmasti maalialueen ulkopuolella kun lähdin tulemaan vastaan. Siinä tapahtui mulla karkea virhe ja sain onneksi pelastettua tilanteen ja siitä olis varmaan kuulunutkin puhaltaa 2min jäähy. No eihän se Fuusio vika oo, jos tuomari ei puhaltanut jäähyä. Tais tuomarillakin mennä sormi suuhun, ku niin yllättäen se tilanne tuli. No kumpikaan tuomareista ei antanut jäähyä. Toisaalta tein siinä ehkä pelastuksenkin, koska jos en olisi tullut vastaan, niin tn. Riihenperä olis päässyt yksin nokikkain ja kenties olisi voinut tehdä maalin. Tuomarilinjasta yleisesti oon sitä mieltä, että ei se mitenkään Fuusiota suosinut.
Kyllähän se fakta on, että jokainen kattelee näitä tilanteita 'eri väristen' lasien takaa...
Tapaus korkeat mailat kyseisessä pelissä: Kentällä on 2 tuomaria ja on se kumma, että miksi juuri Fuusion korkea maila olisi pitänyt hylätä ja Tekosyyn hyväksyä? Tässäkin hieman haiskahtaa Lehtiseltä 'puolueelliselta' kommentilta. Itse maalivahtina en näitä tilanteita nää ainakaan oman maalin suulla. Joku tuomari olis voinut hyväksyä Fuusion maalin tai Tekosyyn maalin. No kumpikaan ei saanut maalia eikä kumpikaan kärsinyt tilanteesta. Eiköhän näitä tuomarivirheitä satu kaikille aivan tasapuolisesti kauden aikana ja musta se on aika oikeusmurha, jos tuomarit ratkovat pelejä 'väärillä' tuomioilla...
Edelleenkin oon sitä mieltä, että peli olisi voinut ratketa kummalle tahansa varsinaisella peliajalla, molemmilla joukkueilla oli paikkoja ratkaista peli. Jatkoajalla Fuusio oli lähempänä voittoa, mut nyt kävi näin

Ens sunnuntaina lähdetään kaatamaan Tekosyy, kunhan ei oteta turhia jäähyjä ja mv-peliä parannellaan...
Mielestäni pelin taso oli varmasti mestiksen keskitasoa, eihän me mitään 2-divarin pelaajia ollakaan. Kaikki on niin suhteellista, vai mitä? Fuusion pelaajat ovat kuitenkin sarjan veteraaneja ja suurin osa pelaajista voisi pelata seniorien sarjassa. Helppohan se on Lehtisen tulla arvostelemaan muitten tekemisiä, ku ite pelailee Nice Guysseissa, joka koostuu pääsasiassa 2-divarin pelaajista (BB-88, joka on 2-divarin lohkonsa kärkipäätä).
Muutenkin tuntuu siltä, että yleinen trendi on aika negatiivista Fuusiota kohtaan. Oon tässä Fuusiourani aikana saanut kuulla kaikenlaista kommenttia joukkueesta ja yleensä negatiivista. Joukkue sikailee, hakkaa mailaan, pelaa väärin, sumputtaa, pelaa 'kukkupalloa' ja laittaa säkällä pallot maaliin, tuomarit auttaa

. Tappion jälkeen näyttää vastustajalla olevan aina kelpo selitys, miksi hävittiin juuri Fuusiolle.
On se vaan kumma juttu, että Fuusiolla on 2 mestaruutta, säkällähän nekin tuli

, vai mitä?
Aikoinaan vähän samanlaista negatiivista trendiä oli aistittavissa myös LaPan valtakauden aikana ja finaaleissa yleisö oli vahvasti aina Masan puolella, mut tällästa tää on... perin lahtelaista meininkiä.
Sipille: Joo ei oltu samassa pelissä. Sä pelasit ja mä olin katsomossa. Lähinnä kattelin sen ekan puoliajan ja peli oli aika unettavaa. Niinkuin mä aikasemmin kirjoitin, niin LaPa sumputti ja Huikka hallitsi, aivan niinkuin itekin kirjoitit. Huikallakaan ei ollut kyllä montaa maalipaikkaa ekalla jaksolla. Pelin taso ei kaksinen ollut johtuen LaPan huonosta tasosta, ei siis Huikan 'huonoudesta'. Harvemmin jos vastustaja on selvästi altavastaaja, pelin taso kovin korkeaksi nousee, vai oonko väärässä? Eiks pelin taso yleisesti oo parhaimmillaan, kun esim. finaalissa kohtaavat kaksi parasta ja taitavinta joukkuetta (Huikka-Tsikako/Nice Guys)?
Toivottavasti kohdataan teidät välierissä ja päästään kiusaamaan ennakkosuosikkia

Jos ei, niin onnea jatkopeleihin !