Kirjoittaja Aihe: Palstapäivityksiä  (Luettu 890 kertaa)

Akseli Kilpinen

• Ylläpitäjä
  • Administrator
  • Sr. Member
  • Sukupuoli: Mies
  • SCPM #15 / vetäjä
    • MSN Messenger  - supreme@hohto.org
    • Profiili
    • hohto.org
    • Sähköposti
Palstapäivityksiä
« : 18:58:50, 19.06.2007 »
Päivitin keskustelupalstan softan uusimpaan versioon ja samalla päivitin vähän ulkoasua kliigan ulkoasuun yhtenäisemmäksi, eli kaikille käyttäjille asetettu nyt "kortteliliiga"-teema defaultiksi, sen voi kyllä itse vaihtaa profiilistaan jos ei pidä ja lisäksi tämänkin teeman värejä voi vaihtaa tuosta oikealta ylhäältä "dropdown"-menuvalikosta valitsemalla toisen värimaailman palstalle.

Toivottavasti pidätte.
- Akseli Kilpinen / SC Pelimiehet #15 C & vetäjä - / HU-46 Future #5 / futis: GOM & Nissen Pallo | Omat sivuni: hohto.org

Jarkko Repo

• Führer of the Third World (Vega SC III)
  • Jr. Member
  • **
  • Mänägeri - Qmartakaa
    • MSN Messenger  - jarkkorepo@hotmail.com
    • Profiili
    • Vega SC
    • Sähköposti
Vs: Palstapäivityksiä
« Vastaus #1 : 21:45:12, 19.06.2007 »
Pidänhän minä, mutta kuten jo toisaalle kommentoin, jostain syystä päivitys aiheutti sen, että kaikki tietynlaiset topicit näkyivät "uusina" (tai sitten olen menettämässä järkeä)
"Ei taidolla, vaan tuurilla" - JRepo - http://sport.vegaoils.fi
"Sitä saa, mitä pilaa" - JRepo - http://www.jarkkorepo.fi

Leader of the Third World Players - Vega SC III

Akseli Kilpinen

• Ylläpitäjä
  • Administrator
  • Sr. Member
  • SCPM #15 / vetäjä
    • MSN Messenger  - supreme@hohto.org
    • Profiili
    • hohto.org
    • Sähköposti
Vs: Palstapäivityksiä
« Vastaus #2 : 23:10:40, 19.06.2007 »
Pidänhän minä, mutta kuten jo toisaalle kommentoin, jostain syystä päivitys aiheutti sen, että kaikki tietynlaiset topicit näkyivät "uusina" (tai sitten olen menettämässä järkeä)

sun tapauksessa en ihmettelis tuota jälkimmäistäkään :D mutta noi "sticky/pysyvät" topicit tais näkyä uutena kaikille.. tästäkin selviää klikkaamalla etusivun oikeasta alareunasta "merkkaa kaikki viestit luetuiksi"..
- Akseli Kilpinen / SC Pelimiehet #15 C & vetäjä - / HU-46 Future #5 / futis: GOM & Nissen Pallo | Omat sivuni: hohto.org