Lahden Kortteliliigan keskustelupalsta
Uutiset: Uusi Lahden Kortteliliigan keskustelupalsta avoinna.

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. 12:51:42, 09.09.2010

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Palstapäivityksiä  (Luettu 722 kertaa)
Akseli Kilpinen
Ylläpitäjä
Administrator
Sr. Member
Sukupuoli: mies

SCPM #15 / vetäjä

supreme@hohto.org
Profiili WWW Sähköposti
« : 19:58:50, 19.06.2007 »

Päivitin keskustelupalstan softan uusimpaan versioon ja samalla päivitin vähän ulkoasua kliigan ulkoasuun yhtenäisemmäksi, eli kaikille käyttäjille asetettu nyt "kortteliliiga"-teema defaultiksi, sen voi kyllä itse vaihtaa profiilistaan jos ei pidä ja lisäksi tämänkin teeman värejä voi vaihtaa tuosta oikealta ylhäältä "dropdown"-menuvalikosta valitsemalla toisen värimaailman palstalle.

Toivottavasti pidätte.
tallennettu

- Akseli Kilpinen / SC Pelimiehet #15 C & vetäjä - / HU-46 Future #5 / futis: GOM & Nissen Pallo | Omat sivuni: hohto.org
Jarkko Repo
Führer of the Third World (Vega SC III)
Jr. Member
**

Mänägeri - Qmartakaa

jarkkorepo@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 22:45:12, 19.06.2007 »

Pidänhän minä, mutta kuten jo toisaalle kommentoin, jostain syystä päivitys aiheutti sen, että kaikki tietynlaiset topicit näkyivät "uusina" (tai sitten olen menettämässä järkeä)
tallennettu

"Ei taidolla, vaan tuurilla" - JRepo - http://sport.vegaoils.fi
"Sitä saa, mitä pilaa" - JRepo - http://www.jarkkorepo.fi

Leader of the Third World Players - Vega SC III
Akseli Kilpinen
Ylläpitäjä
Administrator
Sr. Member

SCPM #15 / vetäjä

supreme@hohto.org
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 00:10:40, 20.06.2007 »

Pidänhän minä, mutta kuten jo toisaalle kommentoin, jostain syystä päivitys aiheutti sen, että kaikki tietynlaiset topicit näkyivät "uusina" (tai sitten olen menettämässä järkeä)

sun tapauksessa en ihmettelis tuota jälkimmäistäkään Cheesy mutta noi "sticky/pysyvät" topicit tais näkyä uutena kaikille.. tästäkin selviää klikkaamalla etusivun oikeasta alareunasta "merkkaa kaikki viestit luetuiksi"..
tallennettu

- Akseli Kilpinen / SC Pelimiehet #15 C & vetäjä - / HU-46 Future #5 / futis: GOM & Nissen Pallo | Omat sivuni: hohto.org
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM