Noniin on tämäkin savotta käyty läpi.
Paf:in vajavaisen markkinoinnin takia pelaajia ei paikalle ehtinyt ilmoittautua kuin se 100.
Taso kuitenkin oli kohtuullisen kova. Ruotsin pokerimestari 2007 löytyi ja sitten tätä sponsori pelaajaa oli jonnin verran.
Turnauksessa oli yhteensä 20-22 suomalaista, en tarkkaan tiedä, kaikki loput taisi sitten olla ruotsista.
Lahdesta meitä oli kaksin kappalein liikkeellä.
Turnaus alkoi 7,5k stackillä ja puolen tunnin blindeilla melko rauhallisissa merkeissä. Toinen Lahtelainen oli viereisessä pöydässä ja taisi pudota noin puolen tunnin kohdilla, en muista tarkkaan.
Itse tulin alas ekan tunnin aikana noin puoleen stackiin kun törmäsin TJ:llä Txx flopin jälkeen QQ:ta vastaan.
Hyvin pian kuitenkin nousin melkein alkutasoon kun KK:lla sain yhden agron pelaajan tiputettua shorttiin.
Tämän jälkeen ei tapahtunut mitään ekan kahden tunnin aikana.
Tauon jälkeen seuraavan kahden tunnin aikana sain hyvän vauhdin päälle ja nousin 6k -> 53k ja turnauksen johtoon. Tämä nousu johtui lähinnä yliagressiivisesta ruotsalaisesta pelistä sekä täydellisistä floppiosumista, oli kuin marjoja keräisi marja-ämpäristä

Melko pian tämän jälkeen tuli pöydän vaihto ja jouduin sen ruottin pokerimestarin buttoniin joka oli tippunut 10k:hon ja pelasi all-in peliä.
Siinä pöydässä viihdyttiin tunnin verran ja tulin 10k alas 43k stackiin.
Pöydän vaihto ja tässä vaiheessa 3 suomalaista jälellä (43k-26k-15k). Mikä hauskinta, kaikki istuttiin vierekkäin samassa pöydässä ja päästiin vääntämään sitä suomen kieltä siinä ruotsin kielen painajaisessa. (ekat neljä tuntia en puhunut sanaakaan ja kaikki luuli että olen ruottalainen

).
Uudessa pöydässä pelattiin noin 25min ja pelaajia oli enää 25 jäljellä kun alkoi pitkä neljän tunnin tauko ja laiva kääntyi takaisin tukholmaan.
Uusi päivä aloitettiin 2k-4k blindeilla. (15k stackillä pelannu suomalainen nukkui pommiin ja tippui blindeihin).
Oma turnaukseni päättyi n. 1,5h myöhemmin sijalle 14.
Olin sb ja pöytä tyhjäksi minulle, reissaan AJ:llä 2xbb. Tämä toinen suomalainen oli tässä BB ja heitti all-in 66:lla jonka coolin, floppiin 6 ja stackin vaihtu päikseen ja minulle jäi se n. 25k.
Seuraava kierros, sama tilanne. Saan käteen 33 ja heitän SB all-in, Jussin coolaa AT:llä ja saa flopista A:n ja vie potin.
Se mikä tässä oli hienointa oli se että tipuin suomalaiselle joka meni ja voitti koko turnauksen.
Eli voitto suomeen !!! Tarkemmin Tampereelle.
Parasta oli se ruotsalaisten katkera tilitys: "ei olisi uskonut että noin tiukalla pelillä voi voittaa tämän turnauksen" jne.

Turnaus oli ihan ok, se neljän tunnin tauko vaan oli aivan turha. (Tämän takia tuli turha reissu Turku-Tukholma-Turku).