Kirjoittaja Aihe: Messiturnaus  (Luettu 1416 kertaa)

Mika Wahlman

• Full Member
  • Are you ready to play a game? Wallu wins!
    • Profiili
    • Sähköposti
Messiturnaus
« : 18:12:51, 24.03.2007 »
Hieno turnaus ja hyvät pelit. Kiitos Masalle organisoinnista. Blind-rakenne oli todella hyvä, tietysti lopussa sitä voisi vähän kiristää mutta aikataulullisestikin homma toimi hyvin ja kohtuuhintainen tarjoilukin pelasi.

Omaan peliini olen erittäin tyytyväinen ja ratkaisukädessäkin (taisin tippua yhdeksäntenä) tiesin täysin missä mennään, mutta koska blindit nousi niin oli pakko puskea pienellä riskillä. Tällä kertaa mentiinkin sitten katsomon puolelle. Harmi, että olin täysin korttikuollut ekan tunnin - en voittanut yhtään kättä ja tipuin stäckissä 221 -> 65, jotka tosin tuplasin pari kertaa, ennenkuin jouduin pelaamaan Mikkoa vastaan 140 loppumerkkiä salettivärinvedolle flopin jälkeen. Mikko katsoi hieman riskillä taskukympeillä. Tilanne oli prosenteissa (laskin juuri) 46,5% vs Mikon 53,5% joten en minä paljon ollut takana, mutta riittihän se.

Kävihän mulla tosin Tombea vastaan hieman onneakin kun vedin A-4s ohi KK:sta. Sitähän tämä pokeri on.

Hyvää treeniä Korttelin sarjoja varten. :)

-wallu-

Tomi Vesanen

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • MSN Messenger  - Predator_EX@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Re: Messiturnaus
« Vastaus #1 : 20:05:08, 24.03.2007 »
No lopussa kiristeettiinkin sitten yhteisestä sopimuksesta blindeja jotta saatiin peliin liikettä. Todellä hyvä turnaus oli ja viihdyttävää oli pelailla. Eikä yksi pokeripokaali lisää haittaa tee  ;D
Jatkoa ketjulle... kulta puuttuu.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Tommi Maaninka

• Vieras
« Vastaus #2 : 08:49:42, 26.03.2007 »
Paras blindirakenne tähän mennessä kun vertaa korttelin osaturnauksiin.
Kiitos hienosta turnauksesta.

Pakko nyt viellä ihmetellä tätä Wallun kommenttia  :o
-"Harmi, että olin täysin korttikuollut ekan tunnin - en voittanut yhtään kättä ja tipuin stäckissä 221 -> 65"

Nyt kun ekan tunnin blindit oli 1-2, miten ihmeessä saa menemään noin paljon jos tunti on korttikuollut, nyt mennään kyllä jossain metsään  ;D
Toisaalta, mahtoikohan tähän nyt vaikuttaa se että Vesanen oli sun buttonilla, mie SB:ssä ja Tombe Cut-Offilla  ;)

Ei mutta kaiken kaikkiaan hauskaa oli, hyvä lähteä itse kauteen.

Mika Wahlman

• Full Member
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 09:49:44, 26.03.2007 »
Nyt kun ekan tunnin blindit oli 1-2, miten ihmeessä saa menemään noin paljon jos tunti on korttikuollut, nyt mennään kyllä jossain metsään  ;D
Toisaalta, mahtoikohan tähän nyt vaikuttaa se että Vesanen oli sun buttonilla, mie SB:ssä ja Tombe Cut-Offilla  ;)

;D Sanotaan näin, että sitten kun niillä semipaskoilla pelailin, niin aina oli jollakin jotain parempaa. Ja täytyy myöntää, että hieman "heikommassa" pöydässä olisi meikäläinenkin voinut pärjätä.  8)

No, eipä jäänyt onneksi mitään hampaan koloon. Onneksi edes tulin teoreettisesti turnauskakkoseksi (vaatii kyllä jonkin verran teoriaa tuo teoria).  ;)

-wallu-

Tomi Vesanen

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • MSN Messenger  - Predator_EX@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 15:48:40, 05.05.2007 »
Tänään wallu loisti messiturnauksessa... poissaolollaan. Taisi olla pelko persiissä että taas häntä viedään kuin märkää rättiä. 

No onneksi siellä oli sentään heikki paikalla jonka sain vielä kunnian ennen turnauksen voittamista pudottaa turneesta ulos.

Ihan kivat pelit oli taas, vaikka oma olo ei kyllä ollut parhaasta päästä elleskään  :-\
Jatkoa ketjulle... kulta puuttuu.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Mika Wahlman

• Full Member
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 16:06:15, 05.05.2007 »
Vesanenhan on ihan tulessa. Eihän sua pysäytä Korttelissakaan mikään....  :o ...paitsi tietysti minä.  8) Muista Vesanen: Wallu wins!

-wallu-