The Vetäjät- jengin puolesta kiitän erinomaisesta Hodariturnauksesta, kiitos kuuluu kaikille joukkueen pelaajille, valmentajille, huoltajille ja eritoten Ropposen Jakelle, joka ehti siinä sivussa käymään allekirjoittaneen kanssa heittämässä J.Revon (eli siis Jarkon, itse olen Jarno R, jotta ei mene nimet sekaisin) kahteenkin eri hoitolaitokseen, joista kummassakaan ei häntä suostuttu hoitamaan, vaan vaimo Eerika heitti loppujen lopuksi PHKS:sään kuvattavaksi ja paikkailtavaksi (enkä puhu valokuvauksesta, vaikka mallin ammattiakin broidini on joskus vahvasti harkinnut, mutta viisaasti päätynyt muihin vaihtoehtoihin..) Ja kiitokset myös dumareille, jotka olivat varsin hyvässä vedossa sunnuntain turnauksessa, etenkin Andy, joka ehti myös kentälle meitä vastaan..

Vetäjien jengissä pelasi erinomaisia pallovirtuooseja, loistavia pakkeja, mahtavia hyökkääjiä ja todellinen vahvistus oli tolppien välissä. Niin ja olihan joukkueella kapteenikin, jonka pelisuoritus oli tyydyttävä, mutta ainahan parannettavaa jää, ainakin kapteenille, joka lupautui keräämään poppoon kokoon uudestaan ensi kesän kortteliliigapäivään (toivottavasti jätkät pääsee, oli nimittäin pirun mukavaa pelailla positiivisella ja taistelevalla imagolla olleiden heebojen kanssa!!)
Ropposka laittanee minulle joukkueessa olleiden yhteystiedot, niin saadaan asia etiäpäin ja päästään turnaamaan, olihan vetäjien esitys pelillisestikin yllättävän hyvä ja näin ollen mukavaa olisi potentiaalia päästä toistamiseenkin testaamaan käytännössä!! Akselille: En ois uskonu sun olevan noin hyvässä vireessä, ei painanut aiemman päivän turnaus!! Jymyn heebot toivat myös loistavasti tasoa tiimiin, samoin kaikki muutkin The vetäjistä olivat erinomaisia pelillisesti ja taistelumoraali oli varsinkin parissa voitto-ottelussa huipputasoa!!

Kiitän hodarista ja tämän lisäksi kiitän torstain kuntoturnauksesta, jossa kakkostiimimme (VEGA SC 2) oli neljäs (hieno sijoitus kuuden joukkueen turnauksessa, varsinkin alkulohkon voitto) ja perjantain harrasteturnauksesta, jossa ykköstiimimme (VEGA SC 1) taisteli itsensä jatkopeleihin ja hävisi tiukan taistelun jälkeen turnauksen lopulta voittaneelle Kämärille. KIITOS TURNAUSORGANISAATIOLLE!!

ps. Kommenttia vetäjiltä turnauksesta, samoin kuin muiltakin jengeiltä. Minulla ainakin oli hauskaa torstaina kannustusjoukoissa, perjantaina Vegan kapteenina kentällä ja sunnuntaina The vetäjien kapteenina kentällä ja kentän sivussa (ja pitkästä aikaa muulla pelipaikalla kuin sentterinä..Oli kivaa kokeilla oikealta laidalta viilettämistä!!)