Virallisesti ilmoitan täten myös päättäneeni mykkäkoulun osaltani, Jani-boyhan kerkisi jo postailemaan villinä muualle, mutt aunohti kertoa katkaisuhoidon katkaisemisesta täällä. Kiitokset tukijoilleni ja äänestäjille, suuri kiitos Elokuva-akatemialle ja tuottajille, jotka mahdollistivat tämän kaiken.
Seuraavaksi jatkan minäkin siis omalta osaltani (näidenkin) foorumien tuhoamista. Jos kaipaatte lisää minun nasevaa sanailua, jossa ei ole mitään järkeä, niin olen taas kohta väkisin heittämässä standup-komiikkaa Lahdenkin suunnalla (saan sen kuulostamaan siltä kuin oikeasti olisin standup-koomikko, ihan aloittelija vasta siinä lajissa). Meni vaan eilen sen verran kohtuullisesti tuo setti Teerenpelissä, että tietenkin on pakko päästä sinne taas pätemään.
Ja koska olen niin itserakas, -varma, -riittoinen, ja -siittoinenkin, niin listattakoon tähän väliin, vaikka ketään ei kiinnosta, seuraavat Lahti-stan illat joissa olen mukana standup-vahvuudessa.
3.12 / Bar-Shotti
12.12 / Teerenpeli Lahti
Teerenpeliin mahtuu tuota populaatiota enempi, joten jokainen huonon komiikan ystävä silloin katsomaan kuinka myös Kortteliliigasta voidaan tehdä pilaa (lupaan ainakin yrittää). Eikä tarvitse masentua jos minun juttuni ovat mielestänne huonompia kuin majava halkomaan vartijana - illan aikana yleisesti esiintyy 4-8 koomikkoa joista jokaisella vain n. 7-20 minuutin esitys. Joten en minä ihan koko iltaa kykene tuhoamaan.
Jatkakaa.