No, katkoksen jälkeen saattaa kaikkia käytäjiä odottaa pieni yllätys jos kaikki menee tuubiin, eikä bittien taivaaseen.
Kenties tuo uudenlainen portaali tämä yllätys? pakko kommentoida heti alkuun kun asia viellä mielessä on (nämä ovat siis minun mielipiteitäni, jotka saanen esittää)
eli
käyttöliittymä: tämä uusi käyttöliittymä on paljon huonompi kuin vanha, vanha oli vaan sen verran suoraviivaisempi toiminnaltaan sekä selkeämpi, tässä on näitä alivalikon alivalikoita ja pienellä "uusmedia suosikki" fontilla jota ei ole kiva yirttää lukea (vaikkei se vanha comic sanskaan ollut maailman paras).. tässä nyt se jäävuoren huippu, monia muitakin ärsyttäviä piirteitä tuli eteen. (korjatkaa muuten se yläpalkin foorumi linkki, menee johonkin väärään paikkaan jossa foorumi ei ole)
grafiikka: mielestäni grafiikalle pitikin tehdä uudistusta, mutta tuo on vähän, miten sen nyt sanoisi, tuollainen "lätkitään nyt jotain tohon ja tohon" ulkoasu eikä se toimi selaimessani ainakaan nyt niinkuin oletan sen suunnitellun, eli tuo alaosassa oleva kuva pitäisi kai olla sivun alareunassa eikä noin kun se minulla on puolessa välissä sivua (selain firefox). noilla tilastotietokannasta tulevilla sivuilla sivun scrollaus on suoraansanottuna ikävää, pieni ruutu jota pitää selata vanhan tavan asemast ajossa sivu aukesi kokonaan ja koko sivua selattiin scrilli palkilla
toivottavasti kortteliliiga ei ole maksanut tuon ilmassen portaalisoftan asennuksesta ja pienestä viilauksesta tekijälle muuta kuin nimellisen korvauksen. olisi ollut järkevämpää teettä portaali juuri tuohon tarkoitukseen alusta-asti siihen tarkoitukseen ohjelmoituna eikä käyttää valmista ohjelmaa (tuolla on muuten html koodilla piiloitettu tuon portaali ohjelmiston oikea tekijä, josta olen kuullut semmoisiakin juttuja ettei se olisi laillista, vaan portaalikoodin tekijän copyright pitäisi näkyä sivuilla)
muitakin asioita mieleeni tuli mutta jätettäkööt ne omaan arvoonsa, eli vaatimaton mielipiteeni portaalin käyttäjänä, se varmaankin kaikille suodaan