Tuumin jo aikaa sitten etten tähän täysin typerään topicciin mitään kommentoi... mutta Rauno hyvä, mitä minun viestini ovat jolleivat minun mielipiteitä ?? Ja jokaiselle jutulle on joku juurensa, mutta kuten oletettavaa, niin kaikki eivät millään voi tuntea jokaisen henkilön jokaisen kommentin taustoja jos on vaikka kyseessä jonkun tietyn ryhmän sisällä vallitseva läppä tai muuta vastaavaa

tarviiko siitä sitten ymmärtämättömän turhautua niin paljon että pitää heittäytyä lapselleseksi ja taas ruveta purnaamaan siitä

.
Ja vielä viitaten tuohon raunon viestiin, niin ei en leiki tyhmää (siksi tuon sanan tulkitsen tässä tapauksessa) en viisasta, enkä mitään muutakaan, olen ihan oma itseni

Mutta se on fakta että joka ikinen henkilö on juurikin tyhmä, hullu, kusipää, idiootti, älyllisesti jälkeen jäänyt (jolle henkilö itse ei toki mitään voi) tai ihan mitä tahansa mitä joku voi keksiä... näin siis aina jonkun mielestä, ja sillä sipuli
Toisaalta taas mitä tulee erinäisiin asioihin täällä kommentoimiseen, niin käyttäkää ihmeessä itse enemmän tätä foorumia... välillä menee helposti viikko ettei tänne tule yhtään uutta viestiä... niin jotta täällä saadaan jonkunnäköistä aktiviteetti ylläpidettyä, niin jonkunhan niitä viestejä on laitettava

Ja onhan minun mielipiteeni, infot asioista, huulenheitto jostain asiasta tai mitä milloinkin tätä palvelleetkin.. moni on tuottanut vastamielipiteitä, huulenheittoa muiden osalta liittyen samaan asiaa... ja herranjestas siiis jopa tämän oman topicin
Ja miksi topic alualkaen pystyyn laitettiin, oli se että minä "terrorisoin" tätä foorumia... ja jos joku oikeasti on sitä mieltä, niin olkaa hyvä ja marssikaa poliisille tekemään ilmoitus "terrorisoijasta" / "häiriköstä" kortteliliigan foorumilla. He kyllä hoitavat asian sitten.. tähänhän taas joku asiasta tietämätön oisi taas kuitannut ja väittänyt että perkele kun puhun TAAS tyhmiä... vaan eipä asia ole näin.. lähivuosina on montakin tapausta joista on annettu tuomio, niin keskustelupalstoista kuin nyt ilmeisesti viimeisin tuomio jopa suomalaisessa chat portaalissa häiriköineestä tamperalisesta 31-vuotiaasta miehestä.. tässä lyhyt pätkä seuraamuksista:
"Käräjäoikeus määräsi tuomitun maksamaan 50 päiväsakkoa eli yhteensä 300 euroa. Lisäksi miehen on korvattava keskustelupalstaa ylläpitävälle Oy Eniro Finland Ab:lle 1 300 euroa aiheuttamistaan vahingoista."
Että jos mielipiteet ovat oikeasti tuollaiset, niin MARS MARS poliisin puheille sen sijasta että täällä hiljaa siitä whineää